sâmbătă, 13 septembrie 2014

Drag

Filă veche de poveste, dulce suflet dintr-un vis
Ai venit ca o furtună, ai venit dintr-un abis.
Spune-mi tu ce-are să fie, spune-mi tu ce-are să vie
Mare hău, imens nimic,
Spirit născut din nisip.
Spulberă-mi credința toată, naște-mă te rog din nou
Și arată-mi c-a mea soartă n-are să-nflorească greu;
Poartă-mă prin vise multe, prin speranțe și latență
C-ai sădit în mine ură, și iubire, penitență.

Am găsit în mine iară inspirația și suflul,
Calmul, vâna și puterea ca să-ncerc să lupt din nou cu
Tot ce-n mine zace rece,
Toată frica, zbucium surd
Stă latent și-așteaptă clipa
Când voi încerca să fug.
Fug de mine, fug de noi, fug de tot ce doare-n mine
Mă întorc iar înapoi și încerc să văd prin tine.

Opac și rece, văd prin tine,
Răvășit și-ncarcerat,
Pătrund rar în a ta casă
Parcă nu-i adevărat;
Sărutări și lacrimi calde,
Suflet trist, suflet de-artist
Va veni și clipa-n care
Vei deschide-al tău abis?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu